For oss er det viktig å være tilgjengelig og tilstede i lokalmiljøene, både for næringslivet og for personkundene. Mange kunder er innom oss for å få bistand til både store og små saker i løpet av en vanlig dag. Men siden situasjonen nå er så alvorlig, ønsker vi å beskytte de i samfunnet vårt som trenger det som mest akkurat nå. Selv om dørene våre er stengt går bankens drift ellers som normalt – vi er tilstede for kundene våre. Alle våre ansatte er på jobb, og alle banktjenester blir utført som vanlig. Kundemøter kan tas på telefon. Kundene våre kan som før, kontakte banken på telefon, sende e-post, eller melding direkte til sin rådgiver i nettbank eller mobilbank. 

Noen kunder er urolige for økonomien sin, og vil trenge noen å snakke med. Noen kunder vil for eksempel kunne få problemer med å betale lånet sitt i tide. Vi er her for kundene – vi ønsker å finne gode løsninger sammen med kundene våre i en vanskelig tid. 

Er det noen kunder som har behov for å komme innom banken så ber vi om at de ringer oss slik at vi kan finne en løsning.