Sist oppdatert 13. mars 2020:

I disse tider er det viktig at hele samfunnet jobber sammen for å hindre videre spredning av Covid-19-viruset, vi deltar i den nasjonale dugnaden. Derfor har vi innført noen kundetiltak ved alle våre kontorer. 

Vi anbefaler at alle eksisterende og potensielle nye kunder som ønsker kontakt med oss bruker telefon eller e-post. Du finner kontaktinformasjon til din rådgiver i nettbanken og i mobilbanken, ellers kan du ta kontakt med vårt sentralbord. Har du et avtalt møte i banken kan vi ta møtet på telefon hvis det er ønskelig. 

Ønsker du å komme i banken har vi åpent som vanlig, men vi ber om at du bruker antibac-dispenserne som er satt opp i lokalene våre både før og etter du bruker innskuddmaskiner og andre tjenester hos oss. 

Kundesenteret vårt har fra 13. mars noe redusert åpningstid. Ukedager fra kl 08.00 til kl 16.00. Helg fra kl 09.00 til kl 17.00. 

Vi har valgt å avlyse alle kundearrangementer frem til påske i første omgang. 

Vi vil fortløpende oppdatere denne siden ved endringer i eksisterende og nye tiltak.