For oss er det viktig å være tilgjengelig og tilstede i lokalmiljøene, både for næringslivet og for personkundene. Mange kunder er innom oss for å få bistand til både store og små saker i løpet av en vanlig dag. Siden korona-situasjonen igjen er blitt så alvorlig, må vi alle gjøre det vi kan for å passe på at smitten ikke sprer seg ytterligere i lokalsamfunnene våre. Bankene er samfunnskritiske virksomheter. Vår drift går som normalt og vi er tilstede for kundene våre. Vi ønsker å treffe deg, men for at vi skal kunne ha åpent på en trygg og god måte for oss alle ber vi deg om å følge våre retningslinjer når du kommer på besøk til oss:

  • Se skilt på døren om hvor mange kunder vi kan ha i lokalet samtidig
  • Alle besøkende må bruke dispenser med antibac når de kommer inn i banken, og bruk gjerne munnbind 
  • Alle besøkende må holde minimum 2 meter avstand til andre kunder og til ansatte
  • Har du symptomer på forkjølelse eller covid-19, er i isolasjon eller karantene, må du holde deg hjemme
  • Har du vært på reise i utlandet ønsker vi at det går minst 10 dager før du besøker kontorene våre
  • Kunde-pc er stengt
  • Jessheim ber vi deg om å ringe på ringeklokken på utsiden av banken og en av våre ansatte vil komme ut og møte deg. Vi ber også om at alle bruker munnbind inne i banken. 
  • Aurskog ønsker vi at alle kunder som besøker banken i 1. etasje bruker munnbind 

Vi hjelper deg gjerne via våre digitale kanaler:

  • Digitale kundemøter via Teams eller telefon
  • Telefon: 63 85 44 40
  • E-post: firmapost@aurskog-sparebank.no
  • Sikker melding direkte til din rådgiver via nettbank eller mobilbank
  • På Facebook kan du stille oss generelle spørsmål som ikke inneholder personopplysninger